Pages

7/29/2009

כתבות מפרגנות (-:














בשישי ושבת הקרובים,
אציג את התיקים והחגורות שלי (יש גם חגורות חדשות ומפתיעות שטרם נראו ובמחירים מאד אטרקטיבים :-)י
ביריד "פלסטיק" שנמצא ברחוב השרון מספר 10
30-07-09 11:00-19:00 יום שישי
31-07-09 יום שבת 11:00-21:00

ביריד יהיו עוד מלא מעצבים מדליקים ומוכשרים.
בגדים, תכשיטים, אקססוריז.
תהייה גם מסיבה, די ג'י, הופעות ועוד כלמיני אטרקציות מגניבות. ממש מומלץ וכדאי לבוא

מי שלא יספיק/ יכול להגיע, מוזמן להציץ בחנויות שבהן אני מציגה
173 כתומנטה - דיזינגוף
יוסף - דיזינגוף 213
קפה ביזאר - בן יהודה 150
אליז - שינקין 38, נווה צדק - שבזי 30

מעבר לזה, אני רוצה לשתף אתכם בכמה כתבות מפרגנות שהיו בשבוע האחרון
בעיתון "גלריה" של מוסף "הארץ" , ב"וואלה אופנה" וב"טיים אאוט" שיצא היום
מצרפת גם צילומים שהצלם המוכשר והמקסים דניאל צ'ציק מעיתון "הארץ" צילם
אין ספק שהבחור סופר מוכשר, הקומפוזיציות מדהימות ויצירתיות
דניאל ידע לתת לי להרגיש הכי בנח וגרם לחוויה הזו להיות כייפית ומגניבה במקום מפחידה ומאיימת
החגורה האהובה עלי - פרפר מותן, זכתה לחשיפה נאה (-: וזה מאד משמח אותי

ואם תהיתם לעצמכם, השמלה הוורודה המהממת שאני לובשת, היא בעיצובה של חברתי הטובה נופר קרוב, מעצבת אופנה ובעלת המותג "פטיט א". תוכלו למצא בקולקצייה שעיצבה שמלות כייפיות ,מדהימות ומתקתקות
וגם היא תציג ביריד פלסטיק הקרוב

נתראה בסופ"ש הקרוב
איילת שחר

3 comments:

יחזקל בן גל said...

ayelet shachar

יחזקל בן גל said...

יש לפעמים דברים שאפשר רק לחלום עליהם עד אשר צץ רעיון במוחו של מעצב או מעצבת ומגשים את החלום.
כאלו הם הדגמים בעיצוב המדהים שהצגת את החגורות האלו.

Anonymous said...

זה פשוט חרא מזעזע
אומנות עלאק!!!
לא הייתי מקיאה אפילו על הזוהמה שלכם

Post a Comment

 
Copyright 2009 Ayelet Shachar. Powered by Blogger Blogger Templates designed by Deluxe Templates