Pages

7/13/2009

Ornament - אורנומנט



























Ornament

Garter belt with an avenged feminine presence.
A wide elastic rubber belt (10 cm)and at the center there is a harmonious incorporation of graphic leather elements
The belt buckle is located in the back and is easily accessible
The rubber band is both strong and flexible and emphasizes the feminine figure while outlining the waist (or blurs the outline of the underbelly).

Rubber band length :
S - 66cm
M - 76 cm
Also available in customize sizes




אורנומנט


חגורת מחוך בעלת נוכחות נשית, עוצמתית ואוונגרדית.
רצועת גומי עבה (10 ס"מ) ובמרכזה תשלובת הרמונית של אלמנטים גראפיים מעור, מגובים בתפר גס ובניטים תואמים
סוגר החגורה ממוקם בגב, והוא קל וזמין לשימוש
הגומי שמחזיק את החגורה, הינו חזק ואיכותי, אך עם זאת גמיש, ותופס במדוייק את צללית גוף האישה. מדגיש את המותן, ובמקרה אחר - מטשטש את הבטן.

אורך הגומי-
S - 66cm
M- 76cm
אלו הן המידות הסטנדרטיות,
אך ניתן להזמין את אורך הגומי לפי הזמנה אישית, באורך המדוייק של היקף המותן/ האגן

דוגמנית: מירי/ מאיה קרדויד
צלם: רוי פרידמן
סטיילינג: לי וולף

2 comments:

Unknown said...

(ג'ינג', הנה לך תגובתה של קרן דרכי. ושלי בדרך (:

י "מדהים! לא יאומן. ברור לי איפה אני קונה את כל המתנות שלי... זה מדהים. החגורות אחת אחת מפעימות. זה מקורי, עושה את העבודה: מוסיף לבגד מראה משולם ופשוט מהמם.

וואו.

אני אעביר את זה הלאה לאנשים ברשות. פשוט מזמינים דרך האתר ? לא ראיתי מחירים" י

Unknown said...

ג'ינג', זו תגובתה של קרן, שלי בדרך :)

י "מדהים! לא יאומן. ברור לי איפה אני קונה את כל המתנות שלי... זה מדהים. החגורות אחת אחת מפעימות. זה מקורי, עושה את העבודה: מוסיף לבגד מראה מושלם ופשוט מהמם.

וואו.

אני אעביר את זה הלאה לאנשים בעבודה. פשוט מזמינים דרך האתר ? לא ראיתי מחירים"י

Post a Comment

 
Copyright 2009 Ayelet Shachar. Powered by Blogger Blogger Templates designed by Deluxe Templates